الوداع /بقلم مسعد عطيه
الوداع .
.
الوداع كلمه
بسيطه
.
مكتوبه على اى
حيطه
.
انا ماشى من الدنيا
قريب
.
يعنى خلاص بقيت
غريب
.
والغربه صعبه بس
لابد نروح
.
وإيه اغلى من الروح
.
نفسى اه يا نفسى
.
ياما رمتنى فى
طريق
.
كله تعب وعذاب
وجرح للاحباب
.
والصبر زهق منى
والصدق غاب
.
.طلبت التوبه
و يا ريتها مكتوبه
.
ايامى فى الدنيا
محسوبه
.
والحساب ورقه
وقلم وكتاب
.
امى شالتنى
تسعه ورعتنى
اتنين
.
طب انا فين
.
غايب عن الوعى
ولا سكران
ولا قلبى حيران
.
يمكن مريض
.
بس المرض له
علامه
.
دوخه وصداع
ووقوع على
الارض ياما
.
خلاص العمر ضاع
من غير وداع
..
الوداع
...........
قلم
مسعد عطيه
...........
.
.
.
.
الوداع كلمه
بسيطه
.
مكتوبه على اى
حيطه
.
انا ماشى من الدنيا
قريب
.
يعنى خلاص بقيت
غريب
.
والغربه صعبه بس
لابد نروح
.
وإيه اغلى من الروح
.
نفسى اه يا نفسى
.
ياما رمتنى فى
طريق
.
كله تعب وعذاب
وجرح للاحباب
.
والصبر زهق منى
والصدق غاب
.
.طلبت التوبه
و يا ريتها مكتوبه
.
ايامى فى الدنيا
محسوبه
.
والحساب ورقه
وقلم وكتاب
.
امى شالتنى
تسعه ورعتنى
اتنين
.
طب انا فين
.
غايب عن الوعى
ولا سكران
ولا قلبى حيران
.
يمكن مريض
.
بس المرض له
علامه
.
دوخه وصداع
ووقوع على
الارض ياما
.
خلاص العمر ضاع
من غير وداع
..
الوداع
...........
قلم
مسعد عطيه
...........
.
.
.

تعليقات
إرسال تعليق